23 marca 2015

Jak to się zaczęło...

Witajcie.
Jestem Zaczytana. Opowiem wam pewną historię.
Miałam wtedy jakieś siedem lat. Spacerowałam bez większego celu po domu, szukając sobie jakiegoś zajęcia. Nagle moją uwagę przykuł wielki mebel, a była to półka z książkami. Wspięłam się na palce i ściągnęłam baśnie dla dzieci.Oczywiście, miałam wcześniej styczność z literaturą, lecz po raz pierwszy sięgnęłam po książkę sama. Jako, że umiałam już jako tako czytać, zasiadłam w fotelu i na głos zaczęłam układać zdania.
Tamtego dnia trafiłam do Krainy Książek.
Co to za Kraina? To Kraina ze wszystkimi możliwymi książkami. Codziennie wędruje tamtymi ścieżkami, sięgając po kolejne tomiszcza i czytając, czytając,czytając.
Od ponad siedmu lat ta Kraina to mój drugi dom, jak dla innych zapalonych czytelników.
Ten blog powstał po to, bym mogła dzielić się z innymi czytelnikami moimi odczuciami na temat książek, ale również je polecać, bądź odradzać.
Więc jeśli lubicie ( kochacie!) czytać tak jak ja, zostańcie tu dłużej.

Pozdrawiam
Zaczytana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!