18 maja 2016

101# Zdrowe przepisy, piękne wydanie i wartościowa treść czyli "Zniszcz te kilogramy" *Premierowo*

Informacje:
Autor: Magdalena Makarowska
Tytuł: Zniszcz te kilogramy
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 200
Cena: 24,90 zł
Polska premiera: 18.05.2016









I znowu to samo - waga nie wyświetla pożądanej cyfry. Ale co można jeszcze zrobić? Były diety-cud, tabletki tak zachwalane przez reklamy w telewizji, i nic nie działa! Może czas zastosować głodówkę? Absolutnie nie! Najprostszym sposobem na zrzucanie zbędnych kilogramów jest... jedzenie!

Odchudzanie wcale nie musi oznaczać tygodni głodówek, połykania tabletek czy ograniczania się do jabłka dziennie. Dzięki tej książce waga spadnie, a Ty będziesz chodzić najedzona. Niszcz kalorie, a nie zdrowie - bo to najcenniejsze co posiadasz!

"Zniszcz te kilogramy" to książka, którą zainteresowałam się kiedy tylko ujrzałam jej zapowiedź. Byłam ciekawa, co kryje się za chwytliwym tytułem i ładną okładką. Teraz mogę powiedzieć jedno - jestem zachwycona!

Dzisiejsze kanony piękna jasno określają sprawę - jesteś piękna, gdy masz ciało modelki. Nic dziwnego, że wiele nastolatek, oglądając zdjęcia szczupłych kobiet na okładkach kolorowych magazynów, wpada w kompleksy na punkcie własnego wyglądu. Magdalena Makarowska udowadnia jednak, że chęć zrzucenia paru kilo nie musi równać się z całą listą wyrzeczeń, a na pewno nie z urządzaniem głodówek! Autorka zaznacza, że najważniejsza w drodze do celu jest zbilansowana dieta i ruch fizyczny, a małymi kroczkami można dojść do celu. Na samym początku, znajdują się tabele, dzięki którym możemy obliczyć swoje BMI ( wskaźnik obrazujący prawidłową wagę) by sprawdzić, czy zrzucenie paru kilo rzeczywiście jest wskazane, czy może wręcz przeciwnie. Autorka obala również mity dotyczące odchudzania - w ciekawy i humorystyczny sposób prezentuje sprawy takie, jakimi są - i wychodzi jej to naprawdę dobrze!

"Nie odchudzaj się dla kolegów, koleżanek, chłopaka. Zrób to dla siebie - wtedy docenisz to najbardziej." 

Rewelacyjnym punktem książki jest dwumiesięczny rozpis przykładowych posiłków na każdy dzień. Zawierają one wszystko co najlepsze, dodają energii, ale nie mają w sobie ani krzty szkodliwych substancji powodujących przyrost masy ciała. Ja sama się nie odchudzam - bardzo lubię jednak ćwiczyć, a od niedawna interesuję się zdrowym trybem odżywiania - ta książka jest więc idealna także dla osób, które pragną zacząć zdrowo jeść! Istnieje wiele mitów na temat, że to co zdrowe od razu jest niedobre albo.... drogie. Magdalena Makarowska udowodniła jednak, że to nie prawda. Ułatwia nam zadanie, dzięki listom zakupów na dane tygodnie, oraz jasnymi instrukcjami przygotowywania danych dań. Niektóre przepisy już wypróbowałam - i jestem z nich bardzo zadowolona <3
Na końcu książki znajdują się również porady trenera personalnego, dotyczące aktywności fizycznej oraz lekarki który porusza problem zaburzeń odżywiania, zadając przy tym samym pytanie czy szczupły faktycznie równa się szczęśliwszy. Książka przedstawia treści, nad którymi naprawdę warto się zastanowić.


"Dieta to nie reżim i wyrzeczenia - to nowy styl życia i odżywiania prowadzący do zdrowia!"

Książka oprócz wartościowej treści, posiada również bardzo przyjemne dla oka wydanie. Strony z grubego, błyszczącego papieru, ozdobione pięknymi ilustracjami i zdjęciami potraw, na widok których od razu zrobicie się głodni ;)



Podsumowując - książka "Zniszcz te kilogramy" jest idealna dla każdego, kto pragnie zrzucić zbędne kilogramy, ale i dla tych, którzy pragną zdrowo się odżywać - ja bardzo ją polecam!

Moja ocena to: 9.5/10

Macie zamiar sięgnąć po tę książkę?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach <3
Zaczytanego!
Charlotte

Za lekcję o zdrowym odżywianiu, serdecznie dziękuję wydawnictwu Feeria

5 komentarzy:

  1. Kiedy tylko ją zobaczyłam bardzo mnie zaciekawiła, właśnie tak jak ciebie ze względu na tytuł i okładkę. Chciałabym ją mieć nie koniecznie ze względu na to iż chciałabym schudnąć ale jeść zdrowiej. Z tego co widzę na twoich zdjęciach jest ona również pięknie wydana więc kolejny plus. No nic, będę musiała ją kupić :)

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam zwolenniczką odchudzania. Znaczy się, staram się prowadzić zdrowy tryb życia, biegać, uprawiać sporty, ale... no bez przesady, odbiegam od wyglądu modelki i nie zamierzam tego zmieniać, akceptuję siebie. Myślę, że to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tak pięknie wydane książki!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to długo wyczekiwana książka przeze mnie i wreszcie się doczekałam! Bardzo ciekawa jestem zdrowych, pysznych i niskokalorycznych przepisów. Książkę wczoraj zamówiłam, teraz tylko wyczekiwać kuriera. :)
    my-storms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!