4 stycznia 2017

Nowy numer English Matters czyli triki, które ułatwią Ci życie

















Język angielski to niestety również gramatyka - która potrafi przysporzyć kłopotów. O tym, że nauka tego języka może być prosta i przyjemna, wspominałam wielokrotnie, w recenzjach magazynu "English Matters". Dzisiaj po raz kolejny przybliżę  to pismo - a w nim Tom Hiddleston, triki ratujące skórę, Jojo Moyes - i wiele innych!

"English Matters"  to zdecydowanie jeden z moich ulubionych magazynów. Nie ukrywam, że nie każdy  artykuł trafia w moje gusta, ale zawsze potrafię znaleźć coś dla siebie. Numer 61, obfitował jednak w większości w teksty, które czytałam z przyjemnością.

Jednym z najbardziej rozbudowanych artykułów, jest ten o aktorze - kameleonie. Tom Hiddleston. Wcielający się w rolę genialnego Loki'ego i nie tylko. Z przyjemnością czytałam o jego drodze do kariery i jego życiu. Kolejną ciekawą osobą, o której mowa w magazynie jest Jojo Moyes - tej pani trudno nie znać, odkąd jej powieść "Zanim się pojawiłeś" stała się międzynarodowym hitem i doczekała się ekranizacji. Chociaż do książki mam dosyć mieszane uczucia, tekst o Jojo Moyes z pewnością przybliżył mi jej osobę, którą wcześniej się nie interesowałam.

Zdecydowanie najlepszym artykułem w magazynie, jest ten, w którym zostają przedstawione triki - 30 gramatycznych sztuczek, dzięki którym angielska gramatyka staje się prostsza. Poza tym - jak w każdym magazynie, koło tekstów znajduje się słowniczek ze słówkami, których możemy posłuchać później również online.
Oprócz tego, zainteresował mnie także artykuł "Oxford and Cambridge - a Tale of Two Cities" opowiadający o tych dwóch, rywalizujących ze sobą miastach i oczywiście - uniwersytetach.

Wymienione przeze mnie teksty podobały mi się najbardziej, ale jak zwykle "English Matters" oferuje gamę różnorodnych artykułów - i sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja z tego numeru jestem bardzo zadowolona, a Wam polecam zainteresować się magazynem - naprawdę warto ;)

Znacie "English Matters"?
Co sądzicie o tym magazynie?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach <3
Zaczytanego!
Charlotte

Za magazyn, dziękuję wydawnictwu Colorful Media

5 komentarzy:

  1. Pierwsza reakcja: Tom Hiddleston <3
    Chyba powinnam wrócić do czytania tego magazynu. Już trochę czasu minęło od ostatniego przeczytanego przez mnie numeru.

    Zaczytanego Wieczorka Życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie ciągnie mnie do tego magazynu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Artykuł o autorce "Zanim się pojawiłeś" był dla mnie najciekawszy!
    Również polecam!
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!