23 lutego 2016

82# Zadania, kreatywna zabawa i spędzanie czasu czyli "Ja, Ty, My. Książka wspólnych zapisków"

Informacje:
Autor: Lisa Currie
Oryginalny tytuł: Me, You, Us
Polski tytuł: Ja, Ty, My. Książka wspólnych zapisków
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 192
Cena: 29,90 zł
Polska premiera: 17.02.2016








Gotowi na kreatywną zabawę?
Nie ma złych odpowiedzi ani zasad - jesteś po prosty Ty i Twój najlepszy przyjaciel. Albo ktoś z rodziny - kto tylko chcesz ;)

Kronika Waszego życia, pomysły na to jak można razem zmieniać świat i wiele innych... Jesteś gotowy/a?

Pamięta ktoś jeszcze"Zniszcz ten dziennik"? To od tej "książki" zaczął się wielki BUM na tego typu dzieła. Jednak nie zawsze kreatywne książki takie były - wielokrotnie je przeglądając stwierdzałam, że są kompletnie bez sensu. Idea dzieła Keri Smith przypadła mi do gustu, ale im więcej takich książek napływało, tym mniej byłam nimi zachwycona, aż w końcu zaczęły mi działać na nerwy - zaczęłam się zastanawiać, czy istnieje jeszcze kreatywna książka, która przypadnie mi do gustu - i wtedy, z nieba spadła mi Lisa Currie.

"Znajdź siebie plus ( albo dwie siebie plus :)  ) i bawcie się waszym "naszym czasem". Razem!"

"Ja,Ty,My....." to ciekawie i ładnie wydana książka, którą możemy stworzyć z przyjacielem, grupką znajomych -  z kim tylko chcemy. W codziennej gonitwie, wbrew pozorom nie mamy wiele czasu dla siebie nawzajem, a książka Lisy Currie zachęca nas by wyrwać choćby pięć minut i razem powypełniać zadania - które nie tylko są kreatywne i przemyślane ale także podsuwają tematy do rozmowy. Czas można spędzać wspólnie na wiele sposobów - dlaczego więc trochę nie pobazgrać? 



Kiedy tylko wyciągnęłam z torby książkę Lisy Currie, moje przyjaciółki z wielkim entuzjazmem zaczęły ją przeglądać. Im również spodobała się idea książki i coś czuję, że kolejne spotkania umknął nam pod znakiem robienia zadania ;)

Wcale nie robiłyśmy tej strony na lekcji chemii.. Wcale..

To książka idealna dla wszelkich fanów tego typu rozrywek i z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić, mimo, że do większości tego typu dzieł mam uraz. "Ja,Ty,My..." w fantastyczny sposób pozwoli każdemu się kreatywnie zabawić i odstresować. Pisaki, flamastry, kredki, cienkopisy, farbki plakatowe czy pastele - możecie użyć czego tylko chcecie i jak chcecie - bez żadnych ograniczeń ;)

Moja ocena to: 9/10

Macie zamiar sięgnąć po książkę Lisy Currie?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach ;)
Zaczytanego <3
Charlotte

Za egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu Feeria Young

18 komentarzy:

  1. U mnie również dzisiaj pojawiła się recenzja tej książki i przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że będzie aż tak interesująca, po sukcesach tylu "książek do niszczenia". Tutaj można spędzić parę kreatywnych chwil z bliską osobą, czego nie mogę się doczekać :-)
    Świetna recenzja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką tego typu książek, ale pomyśle nad kupnej jej dla mojej młodszej siostry. Może jej się spodoba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli siostra lubi takie książki, to powinna przypaść jej do gustu :)

      Usuń
  3. Kurczę, dla mnie trochę za dużo tego wszystkiego, na podobieństwo "Zniszcz ten dziennik"... Jednak fajnie zrobić coś takiego razem, np. z rodzinką czy przyjaciółką ;)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są tego typu książki, pozwalają wyżyć się artystycznie :) To jednak nie dla mnie, jakoś nie zostałam fanką takich zeszytów ani kolorowanek. Ale bardzo fajny pomysł na prezent dla kogoś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś lubi takie rzeczy, na pewno będzie zachwycony ^.~

      Usuń
  5. Zainteresowała mnie ta książka. Chętnie stworzę taką kronikę własnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełnię wkrótce z przyjaciółką XD
    Ale dziewczyna się cieszyła, gdy jej o tym wspomniałam ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem działanie na nerwy wszystkich zniszcztendziennik podobnych tworów, ale to pocieszające, że wśród nich znajdują się też takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) Serial znam i kocham, ale robiłam już ten tag :)
    Ale i tak dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo opinii pojawiło się już o tej propozycji i Twoja tylko potwierdza, że ta propozycja jest bardzo kreatywna i ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka na pewno jest bardzo kreatywna i można przy niej ciekawie spędzić czas, ale to raczej nie dla mnie. Nie przepadam za tego typu rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, fajny patent na spędzanie czasu ze znajomymi ;) Uwielbiam takie klimaty! Ostatnio jakaś posucha w tym temacie, ale niebawem wychodzi Łowca Skarbów Keri Smith!

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!