23 kwietnia 2016

Tydzień z The Lying Game!



Cześć! Dzisiaj zapraszam na post informacyjny - na temat wydarzenia, które będzie miało miejsce na początku maja :)

Z okazji tego, że jedenastego maja jest polska premiera dwóch ostatnich części serii Sary Shepard - "The Lying Game", wraz z wydawnictwem Otwarte zapraszam na "Tydzień z The Lying Game"!
Akcja potrwa od 02.05.2016 do 08.05.2016 i podczas niej , będziecie mogli przeczytać po kolei recenzje wszystkich tomów, a na koniec - będzie konkurs z nagrodami, dzięki uprzejmości wydawnictwa Otwarte ;)


7 dni - 6 recenzji i konkurs na zakończenie!



Gotowi na Grę w Kłamstwa?

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tych książkach, więc bardzo chętnie poczytam recenzje. Może nawet się do nich przekonam i sama zacznę czytać! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/malfetto-mroczne-pietno.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama dziś dodałam recenzje 2 tomu, więc czekam z niecierpliwościa na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem gotowa ^^ Po zakupie dwóch ostatnich części, zamierzam przeczytać całą serię i na koniec obejrzeć ponownie serial :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, co to będzie. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą serię uwielbiam! Czytałam co prawda tylko 3 pierwsze tomy,ale z resztą również mam zamiar się zapoznać :D
    Czekam na Twoje recenzje i konkurs :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje :D O książce kiedyś czytała, ale nie jestem przekonana do zakupu.
    http://przebudzenie-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej serii jeszcze nie czytałam, dlatego jestem bardzo ciekawa recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!