18 kwietnia 2015

Błędy ortograficzne, literówki itp. :)

Cześć!
Przed wieczorną recenzją, dodaje taki szybki post :)
Poprosiłam oficjalny polski fanpage "Czerwonej Królowej" o udostępnienie mojej recenzji. Kiedy już to zrobili, czytając komentarze zorientowałam się, że popełniłam niedorzeczny i głupi błąd pisząc słowo "samochód" przez "u". Niby takie nic, ale ludzie to zauważyli, za co jestem im wdzięczna :)
Wiadomo, błąd może przytrafić się każdemu, i czasem sami tego nie zauważamy. Ja sama pisałam recenzję wieczorem, kiedy byłam zmęczona po pracowitym dniu i po prostu nie zauważyłam błędu, który teraz mnie strasznie razi i bawi.
Mam przestrogę - nie pisać recenzji kiedy jest się bardzo zmęczonym, bo mogą wyjść naprawdę głupie błędy :p

Do zobaczenia wieczorem!
Charlotte Andell

1 komentarz:

  1. Każdemu się może zdarzyć :D I to samo tyczy się pisania wypracowań czy innych prac na polski po godzinie 22. Po prostu trzeba zachować nadmierną czujność.

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!