9 kwietnia 2015

Wiosenny Tag Książkowy

Witajcie! Dzisiaj mój dzień był prawdziwe wiosenny! Z tej okazji postanowiłam zrobić dzisiaj Wiosenny Tag Książkowy. Jest to Tag, to którego pytania, układałam ja oraz Anita z Book Reviews (Uściski <3 ) Na początku chciałam pisać do każdego książkowego vlogera/blogera oddzielnie ale wpadłam na lepszy pomysł, a jaki? Zobaczcie w zasadach!

Zasady : Wystarczy odpowiedzieć na pytanie. Następnie nominuje się ( najlepiej byłoby chyba jedną) jedną osobę, które do tagu musi dołożyć jakieś swoje pytanie- ilość dowolna, byleby związane były z wiosną i książkami oczywiście. A potem ta osoba nominuje kolejna, a ta kolejna znowu dokłada pytanie.

Zaczynamy!

1.Ulubiona książka z zieloną okładką
Zieleń Szmaragdu Kerstin Gier czyli ostatni tom trylogii czasu. Miłośc, podróże w czasie, przepowiednia i mnóstwo sekretów <3 <3 Pierwszy tom ostatnio recenzowałam, więc link poniżej :)
Czerwień Rubinu

2.Książka która zawsze wciąga Cię z "doła"
Mam wiele książek które podczas codziennych "smuteczków" wyciągają mnie z doła. Najczęściej jednak jest to jakaś część serii "Dzienniki Nikki" - czyli pamiętnik rozgadanej, szalonej i wpadającej w tarapaty gimniazjalistki Nikki. Można się pośmiać więc polecam :)

3.Najbardziej irytująco-optymistyczna książka.
Hmm... Trudny orzech do zgryzenia. Może po prostu napiszę tytuł pierwszej lepszej książki która swoim optymizmem mnie irytowała? Nie mogę sobie nic przypomnieć, ale napiszę, że autorką takiej książki jest Meg Cabot, więc pewnie coś z jej twórczości.

4.Ulubiona książka w której występują zwierzęta.
Harry Potter między innymi! Może nie są to typowe zwierzątka domowe, ale niektóre są naprawde słodkie! (Nie Hagrid, nie mówię o sklątach tylkowybuchowych :P  )

5.Ulubiona książka wydana na wiosne
I tutaj będzie nietypowo, bo dam książkę której jeszcze nie czytałam, ale nie mogę się jej doczekać! Mowa o "Następczyni" Kiery Cass czyli czwartej części "Rywalek". Mimo, że wydaje mi się to już przeciągne to naprawdę chcę po to sięgnąć i nie mogę się doczekać aż to zrobie!

6.Jest piękna pogoda. Idziesz do parku. Jaką książkę ze sobą zabierasz?
Aktualnie czytam "Nevermore.Kruk" a, że dość mi się podoba i nie mogę się doczekać by ją skończyć i zgłębić wszystkie tajemnice jakie się w niej kryją to stawiam własnie na nią. Got i szkolna czilrliderka razem pracujący nad prezentacją? Z takim połączeniem jeszcze sie nie spotkałam!

7. Ulubiona książka z okładką skąpaną w kwiatach 
I tutaj mamy naprawdę wielki problem- nie mam książki z okładką w kwiatach, ani nie przypominam sobie bym taką czytała. Więc tutaj dam przykład książki którą czytałam a wiem, że jest wydanie całe w kwiatach czyli "Duma i Uprzedzenie" Jane Austen <3 <3 Cudowna opowieść, pierwszy romans jaki przeczytałam. P.S Chyba wiem, kto może dać taką samą odpowiedź :)

Do zrobienia tego tagu serdecznie zapraszam Darię z kanału i bloga Więcej Książków :)
Link do kanału Darii : Więcej Książków YT

Do zobaczenia w weekend :)

2 komentarze:

  1. dobra okazja do poznania Ciebie blizej :) super tag bardzo kreatwny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to są tagi :) Pod koniec kwietnia zrobię kolejny :)

      Usuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!