1 czerwca 2016

Podsumowanie maja + stosik

źródło

Dzisiaj Dzień Dziecka, a tym samym początek nowego miesiąca. Nadszedł więc najwyższy czas by pożegnać się z majem i zacząć czerwiec, ale wcześniej - maj warto podsumować ;)
Zapraszam :)

Maj był naprawdę niesamowitym miesiącem. Miesiąc upłynął mi w miarę spokojnie, jednak ostatnie dwa tygodnie dały mi nieźle w kość. Czerwiec szykuje się bardzo pracowitym miesiącem - czekają mnie kolejne muzyczne egzaminy, ale mam nadzieję, że w wolnych chwilach uda mi się przeczytać parę książek ;) Tym bardziej - że pod koniec czerwca zaczynam dwa miesiące wolnego, czyli bardzo wyczekiwane wakacje! Kto tak jak ja, nie może się doczekać? ;)

Maj zaczęłam od przeczytania, dwóch ostatnich części serii Michaela Grant'a czyli "Gone. Ciemność" oraz "Gone. Światło". Po lekturze wszystkich książek mogę już jasno powiedzieć - to jedna z najlepszych serii jakie czytałam! Następnie sięgnęłam po rewelacyjny "Dwór cierni i róż", i już nie mogę doczekać się jego kontynuacji! Kolejną przeczytanymi przeze mnie książkami były "Sekret Julii" oraz "Dar Julii" - Adama nienawidzę, Warnera kocham, a Julia jak mnie irytowała w pierwszym tomie, tak w kolejnych również nie mogłam jej znieść. Ale przynajmniej wszystko wynagradzali mi Warner i Kenji <3 Przedpremierowo, przeczytała "Fobos" które totalnie pokochałam! "Apollo i Boskie Próby. Ukryta Wyrocznia" to pierwszy tom nowej serii od Wujka Rick'a i co tu dużo mówić - wszystko co wyjdzie spod pióra Ricka Riordana jest świetne <3 Następnie sięgnęłam po "Zniszcz te kilogramy" oraz  "Szkołę Przetrwania" . Miesiąc zakończyłam przedpremierową lekturą zbioru opowiadań "Ktoś mnie pokocha" oraz trzeciej części serii Inni - "Srebrzystymi Wizjami".

Łączna liczba książek: 11

Większość przeczytanych przeze mnie książkę, naprawdę pokochałam - dlatego maj jak najbardziej zaliczam do jednego z najbardziej udanych miesięcy, pod względem czytelniczym.

A teraz zapraszam na prezentację majowego stosika ;)


Od góry:

"Ostatni rycerz" - Dorota Bałuszyńska Srebro - otrzymana za wyróżnienie w konkursie
"Mikołaj i droga św. Jakuba" - Dorota Bałuszyńska Srebro - jw.
"Apollo i Boskie Próby. Ukryta Wyrocznia" - Rick Riordan - zakup własny
"Pojedynek" - Marie Rutkoski - jw.
"Dziwne losy Jane Eyre" - Charlotte Brontë  - jw.
"Dwór cierni i róż" - Sara J.Maas - od GW Foksal
"Dziennik uważności" - Corinne Sweet - od wydawnictwa Insignis
"Kolorowanka uważności" - Emma Farrarons - jw.
"Zniszcz te kilogramy" - Magdalena Makarowska - od wydawnictwa Feeria Young
"Szkoła Przetrwania" - Lele Pons (przy udziale Melissy De La Cruz)  - od wydawnictwa Jaguar

Otrzymałam również dwa przedpremierowo e-booki
"Fobos" - Victor Dixen - od wydawnictwa Otwarte
"Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań" - zebrała Stephanie Perkins - jw


















Oprócz tego, od wydawnictwa Colorful Media, otrzymałam pięć numerów magazynu English Matters



Jak Wam minął maj?
Gotowi na nowy miesiąc?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach, jakie książki Wam udało się przeczytać, i co trafiło do Waszych biblioteczek ;)
Zaczytanego!
Charlotte



13 komentarzy:

  1. Warner jest cudowny, Adam od pierwszego tomu nie przypadł mi do gustu!
    Mam ochotę na "Dwór Cierni i Róż" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników! :) "Dwór cierni i róż" czeka już od miesiąca na mojej półce, mam nadzieję, że wreszcie się za niego zabiorę. :) Zaczytanego czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez ciebie książek czytałam tylko "Pojedynek", który okazał się bardzo ciekawą lekturą... Teraz tylko czekam aż dostanę w moje łapki "Dwór cierni i róż". Gratuluję wyniku i oby czerwiec był jeszcze lepszy :)

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak ja ci zazdroszczę "Dworu cierni i róż", za niedługo mam zamiar zrobić duże zamowienie, ale czekam na czwarty tom Szklanego tronu, bo bez niego się nie obędzie. Zapowiada się wspaniały miesiąc pod znakiem Sary J. Maas :) Strasznie zazdroszczę ci też Apolla, ale słyszałam, że zawiera dużo spojlerów, więc muszę najpierw skończyć serię o Olimpijskich Herosach. Będę trzymała kciuki za twoje egzaminy! <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dwór cierni i róż" - uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Książka ma niezwykły klimat, który utrzymuje się przez całą powieść. Jest on niepowtarzalny i charakterystyczny dla pani Maas, która jak dla mnie jest królową fantastyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bardzo dużo książek przeczytałaś. :D Bravo!
    ,,Dwór cierni i róż" cudowna ♥
    A Rick Riordan prze de mną.
    Pozwodzenia na egzaminach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wynik genialny, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacny wynik :) Na dniach sam zabieram się za Fobosa, dlatego zobaczymy, czy mi również ta bardzo spodoba się ta powieść. Już się nie mogę doczekać lektury :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bardzo lubię serię "Gone". Czytałam ją mniej więcej wtedy, kiedy była wydawana w Polsce i pamiętam, jak po przeczytaniu danego tomu nie mogłam przeżyć, że muszę czekać aż kolejny zostanie wydany ;)
    "Dwór cierni i róż" oraz "Dziwne losy Jane Eyre" to cudowne powieści :D
    Team Warner! ❤
    Zaczytanego czerwca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik! Faktycznie Dwór cierni i róż był magiczny i też wyczekuje kontynuacji :) oprócz tego ogromnie polecam Ci Pojedynek

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyniki! Ja z początku uwielbiałam Adama, ale gdy przechodziłam do kolejnego tomu, przyjaźń w jego stronę zmieniała się w nienawiść. Julia owszem, też mnie często irytowała, jednak cała seria wraz z dodatkiem czytało mi się niezmiernie szybko. ;) Ja tez dostałam Gazetki od Colorful Media, przyszła książka z nawiązanej współpracy, Book Touru... ;) Sporo się działo również i u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojego stosu czytałam tylko Pojedynek i niesamowicie mi się podobał :). Chętnie podkradłabym Ci Dwór Cierni i Róż, bo mam ogromną chrapkę na tę książkę :D. Gratuluję wyników i życzę równie udanego czerwca

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki i stosik godny pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!