31 grudnia 2017

Najlepsze 2017 - książki,seriale i dramy

















Nie mogę uwierzyć, że rok 2017 dobiega końca. Czas mija niesamowicie szybko - mam wrażenie, jakbym wczoraj pisała post, na temat zakończenia 2016...Nie będę się jednak długo rozwodzić - zapraszam na  podsumowanie minionego roku <3


W 2017 dużo się zmieniło. Poszłam do liceum, musiałam odnaleźć się w nowym środowisku - nie mówiąc o natłoku nauki (a myślałam, że w gimnazjum było źle pod tym względem) jednak czuję się już całkiem swobodnie w szkole. Myślami wybiegam w przyszłość, rozpatruję kierunki studiów - ale to wszystko przede mną. 
Zmieniło się moje podejście do książek - przyznaję się, w pewnym momencie czytałam byle co - byleby było. Od dłuższego czasu, nie sięgam po lektury na siłę i czytam to, na co w danym czasie mam ochotę. Ilość przeczytanych książek przestała być dla mnie ważna - w końcu nie oto w tym chodzi.
Jeśli chodzi o kwestie blogowe - ten rok był trudniejszy jeśli chodzi o blogosferę. Nie miałam tyle czasu na tworzenie postów, jednak od nowego miesiąca wszystko powinno się już unormować. W dwóch książkach pojawiła się moja rekomendacja, co jest dla mnie niesamowitym sukcesem - no i powoli zbliżamy się do 100 000 odwiedzin bloga. 
Dołączyłam także do redakcji portalu o serialach - obecnie piszę dla newsroomu, ale mam kilka pomysłów na teksty publicystyczne. Jeśli jesteście zainteresowani, podaję link: Serialomaniak.pl

Książki 

Jak wspominałam - nic nie liczę, ale mam wrażenie, że w 2017 przeczytałam dużo mniej książki niż w ubiegłych latach. Mimo to, trafiałam na naprawdę fantastyczne powieści - z pewnością mogę do nich zaliczyć m.in Królestwo Kanciarzy, Władcę Cieni, książki Sary J.Maas (co pewnie nikogo nie zdziwi) Słońce też jest gwiazdą, Indeks szczęścia Juniper Lemon, Przekonałam się również do powieści typowo obyczajowych, w nurcie YA oraz....NA. Mogę wyróżnić szczególnie Tysiąc Pocałunków oraz Wróć, jeśli masz odwagę.

Seriale 

W ciągu ostatnich kilku dni, większość czasu spędzam na oglądaniu Supernatural. Po obejrzeniu piątego sezonu, miałam przerwę - jednak od początku grudnia wróciłam do przygód Winchesterów i nie żałuję. Obecnie pochłaniam 10 sezon i jestem zakochana. Humor, emocje - nie da się tego opisać. Oglądam wiele seriali, jednak w tym roku szczególnie zachwyciła mnie Seria Niefortunnych Zdarzeń, The Good Doctor, Big Little Lies, Trzynaście Powodów oraz Gra o Tron, którą nareszcie nadrobiłam. Do guilty pleasure zaliczam Riverdale, bo o ile pierwszy sezon mnie zachwycił, tak pierwsza część drugiego już nie do końca...

Dramy 

Koreańskie seriale to odkrycie tego roku. Po przeczytaniu kilku postów na ten temat u Gosiarelli wiedziałam, że muszę spróbować. I kompletnie przepadłam. Obecnie jestem mocno wkręcona, uczę się koreańskiego na własną rękę i codziennie wyszukuję nowych tytułów. Do najlepszych dram zaliczam oczywiście moją pierwszą - cudowną, wzruszającą i pełną emocji - Moon Lovers. Wszystkim baardzo polecam również W:Two Worlds, The Bridge of Water God, School 2015 oraz School 2017. Nie może zabraknąć While you were sleeping  - chociaż jeszcze jej nie skończyłam, oraz dramy, którą skończyłam dosłownie godzinę temu ( dalej nie otrząsnęłam się z emocji) czyli zabawną i niezwykle uroczą Strong Woman Do Bong Soon.

Jak minął Wasz rok 2017?
Jakie książki uważacie za najlepsze?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach <3
Zaczytanego i udanego sylwestra <3
Charlotte

7 komentarzy:

  1. Supernatural i Gra o tron to życie <3 Życzę w Nowym Roku mnóstwa fantastycznych książek, seriali, dram, które będą miłą odskocznią od nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam seriali, ani praktycznie w ogóle telewizji. Jeśli już to tylko czasami urywki na pięć sekund w pracy. No dobra, Sprawiedliwi - Wydział kryminalny to mój nałóg, ale i tak nie oglądam każdego odcinka. Tylko zawsze jak jestem z chłopakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego roku! Sporo z tych seriali sama lubię i oglądam!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie opinie o książkach Sary J.Maas zaskakują. Raz są bardzo dobre, raz są paskudne... Obawiam się, że książki są po prostu przereklamowane.
    Powodzenia w 2018 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że udało mi się namówić Cię na oglądanie dram ;) W:Two Worlds i School 2015 to genialne tytuły godne polecenia! Wiem, że przeglądasz u mnie dramowe paczki i wpycham Ci masę tytułów, ale w razie czego podrzucam jeszcze jeden tytuł -> Kill me, Heal me :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio, wpadła w moje ręce książka Katarzyny Michalak, https://www.lideria.pl/Marzycielka,60158059,p.html i mogę polecić ją z całego serca (wzrusza i zmusza do refleksji).

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!