19 września 2017

Jesienne premiery książkowe, których nie mogę się doczekać

















Jesień i zima to czas, w którym szczególnie oczekuję na premiery książkowe - jakoś milej mi się czyta, gdy za oknem pada deszcz, a ja mogę skryć się pod kocem z kubkiem gorącego napoju w ręce. Zapraszam na post, w którym przedstawię kilka jesiennych zapowiedzi, których niecierpliwe wyczekuje <3


Na krawędzi wszystkiego 


Zoe ma 17 lat, zwariowaną matkę, brata z ADHD oraz wierną przyjaciółkę. Dziewczyna ma za sobą trudny rok - jej ojciec tragiczne zmarł, a zaprzyjaźnieni starsi sąsiedzi zniknęli bez śladu. 
Pewnego dnia, Zoe szuka brata podczas śnieżnej burzy i zostaje brutalnie zaatakowana. Widzi coś, czego nie powinna. I kogoś, kogo nazwała Iks.
Iks jest łowcą głów - pracuje na zlecenie lordów z Niziny, okrutnego miejsca, rządzącego się własnymi zasadami.
Iks i Zoe nie powinni się spotkać. 
Teraz będą musieli ponieść konsekwencje...

Opis historii od razu mi się spodobał. Tajemnica i wyjście poza pewne schematy. Mam nadzieję, że Jeff Giles mnie nie zawiedzie, i po lekturze Na krawędzi wszystkiego będę zachwycona. Uwielbiam górskie, śnieżne klimaty a dodając do tego romans, niebezpieczeństwo i połączenie dwóch światów - ja to kupuję!

Premiera: 11.10.2017




Władca cieni 


Miłość która połączyła Emmę Carstairs i Juliana Blackthrona jest nie tylko zakazana - takie uczucie pomiędzy parabatai stanowi dla obojga śmiertelne zagożenie.
Otoczeni przez wrogów, muszą odnaleźć Czarną Księgę Umarłych - zawierają niebezpieczny pakt z królową Jasnego Dworu.
W tym czasie, narasta konflikt pomiędzy Podziemiem a społecznością Nocnych Łowców. Gdy strony zwracają się przeciwko sobie, pojawia się nowa groźba w postaci Władcy Cieni - króla Czarnego Dworu, który nie cofnie się przed niczym by osiągnąć własne cele.
Julian i Emma starają się opracować plan - za sukces, mogą jednak zapłacić najwyższą cenę....

TAKTAKTAK. Od premiery pierwszego tomu Mrocznych Intryg  z niecierpliwością oczekiwałam kontynuacji. Cassandra Clare zostawiła mnie ze złamanym na kawałeczki sercem oraz kacem książkowym z którym zmagałam się przez dłuższy okres czasu. Z jednej strony nie mogę się doczekać drugiego tomu - ale już zaczynam się bać o mój stan emocjonalny po lekturze...

Premiera: 27.09.2017

Dwór skrzydeł i zguby 


Feyra powraca do Dworu Wiosny, zdeterminowana by zdobyć informacje o działaniach Tamlina oraz potężnego króla Hybnerii który grozi, że rozgromi cały Prythian. Jednak by to osiągnąć, musi rozegrać niebezpieczną grę. Chwila nieuwagi może zniszczyć nie tylko dziewczynę ale też cały jej świat.
 Feyra musi zdecydować komu może zaufać i znaleźć sojuszników. Wkrótce dwie armie, zetrą się w krwawej i nierównej walce o władzę. 

Jak przekonać mnie do książki? Wystarczy, bym na okładce zobaczyła nazwisko Sarah J.Maas - kupuję w ciemno. Autorka jeszcze mnie nie zawiodła, a po emocjonującym zakończeniu Dworu mgieł i furii  z uwagą śledziłam każdą informację na temat kolejnej części. Szykuje się jazda bez trzymanki i mnóstwo zaskoczeń - tego jestem pewna.

Premiera: 25.10.2017




Niema 


Jedenaście lat temu, wesoła dziewczynka nagle zaczęła milczeć. Teraz, w wieku 16 lat, Oakley jest niemym cieniem samej siebie. Jej kontakt ze światem ogranicza się do pojedynczych gestów. Czuje się bezpieczna skryta we własnym wnętrzu. W szkole jest dręczona, a z pomocą przychodzi jej jedyny przyjaciel Cole, który uważa, że dziewczyna jest idealna taka jaka jest. Wkrótce w życiu Oakley pojawia się ktoś z jej przeszłości.. Czy w obliczu tego spotkania dziewczyna  będzie w stanie zachować wydarzenia sprzed jedenastu lat w sekrecie? 

Natasha Preston nie zachwyciła mnie Uwięzionymi  - jednak po Niemą chętnie sięgnę. Książka brzmi mrocznie, tajemniczo i naprawdę ciekawie. Z tego co wiem, to pierwsza część serii. Mam nadzieję, że autorka stworzyła coś dobrego - i przekona mnie do swojej twórczości.

Premiera: 22.11.2017




Wróć, jeśli masz odwagę 


Czasami wydaje ci się, że twoje życie jest poukładane - odnosisz sukcesy w szkole, masz wspaniałą rodzinę i przyjaciół ale pomimo tego, coś jest nie tak. Może to uczucie do chłopaka, w którym nie powinnaś się zakochiwać? Ale.. dlaczego nie powinnaś? Kiedy myślisz, że jesteś już na dobrej drodze, dzieje się coś nieoczekiwanego, co odbiera ci złudzenia.
Nie uciekniesz przed samą sobą, a drogę do szczęścia blokuje ci ktoś jeszcze. Czy masz odwagę, by wrócić?

Czytałam pierwszy tom serii DIMILY  i szczerze mówiąc nie potrafiłam zrozumieć tych wszystkich ochów i achów. Jednak kiedy za oknem jest ponuro, lubię sięgać po opowiastki o miłości - i chociaż opis przywodzi mi na myśl mnóstwo innych książek, jestem ciekawa co nowego napisała Estelle Maskame. Nie spodziewam się rewelacji, która odmieni moje życie - ale miłej w odbiorze historii, idealnej na jesienny wieczór. Jak będzie? Zobaczymy.

Premiera: 08.11.2017


Na jakie książki Wy czekacie?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach <3
Zaczytanego!
Charlotte

5 komentarzy:

  1. "Dwór skrzydeł i zguby" MUSZĘ, po prostu muszę przeczytać, choćby nie wiem co <3
    "Na krawędzi wszystkiego" oraz "Wróć, jeśli masz odwagę" też mnie ciekawią, ale to Dwór jest ta premierą, na którą najbardziej czekam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Niema'' i ''Wróć jeśli masz odwagę'' bardzo mnie ciekawą, szczególnie ta pierwsza. Po za tym czekam jeszcze na mnóstwo książek, które premierę mają na jesień a zapewne wydawnictwa jeszcze nie wszystkie tytuły podali :D. Mój portfel oszaleje :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Władca Cieni na bank będzie mój. Tyle czekałam, więc już dłużej się nie da.
    Wróć jeśli masz odwagę brzmi idealnie na podróż autobusem do szkoły.
    I tyle, chyba...
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej listy tylko Dwór wpadł mi w oko. Ale najpierw muszę przeczytać pierwsze 2 części.

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!