23 marca 2017

Blog świętuje 2 urodziny! + rozdanie
















     W ciągu dwóch lat, wiele może się wydarzyć, Mnóstwo może się zmienić. Ja dwa lata temu podjęłam decyzję o założeniu bloga, na którym będę dzieliła się moimi spostrzeżeniami na temat literatury, ale także seriali i filmów. 
Dzisiaj, z okazji drugich urodzin In Bookland zapraszam na specjalny post i rozdanie <3
Przede wszystkim - dziękuję Wam Czytelnicy! Gdyby nie Wy, mój blog tak naprawdę by nie istniał. Uwielbiam czytać i odpowiadać na Wasze komentarze, dzielić się przemyśleniami na temat książek, wspólnie narzekać bądź wyczekiwać książkowych premier. Dzięki blogowaniu, poznałam fantastyczne osoby, z którymi utrzymuję stały kontakt - i to chyba najlepsze, co spotkało mnie przy okazji prowadzenia bloga. 
Nie będę ukrywać, że In Bookland jest dla mnie wyjątkowe - to odskocznia od codzienności, moje małe miejsce w sieci, w którym mogę bez reszty poświęcić pasjom. Dziękuję, że jesteście tego częścią!

Dwa lata minęły naprawdę w błyskawicznym tempie - a ja już nie mogę doczekać się kolejnych. W sekrecie Wam zdradzę, że mam mnóstwo pomysłów dotyczących rozwoju bloga i mam nadzieję, że niektóre uda mi się wcielić w życie ;)


A tymczasem, zapraszam na urodzinowe rozdanie!
Długo zastanawiałam się, jakie książki wybrać - aż w końcu stwierdziłam, że podzielę się z Wami historią która zawładnęła moim sercem i na dodatek, jest autorstwa jednej z moich ulubionych pisarek - Sary J.Maas!
Dzięki uprzejmości Grupy Wydawniczej Foksal, jedna osoba wygra pakiet "Dwór Cierni i Róż" oraz "Dwór Furii i Mgieł" <3

Co trzeba zrobić?
Aby wziąć udział w urodzinowym rozdaniu, wystarczy napisać w komentarzu jedno skojarzenie ze słowem "baśń". Rozdanie jest dla czytelników mojego bloga, dlatego trzeba być publicznym obserwatorem bloga, oraz udostępnić konkursowy baner.



Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Adres e-mail:
Obserwuję jako:
Baner:
Odpowiedź:




Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest właścicielka bloga In Bookland
2. Sponsorem nagrody jest Grupa Wydawnicza Foksal
3.  Nagrodą jest pakiet książek "Dwór Cierni i Róż" oraz "Dwór Furii i Mgieł"
4. Rozdanie trwa  od 23.03.2017 do 3.04.2017. Zgłoszenia wysłane po terminie, nie będą brane pod uwagę
5. Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu trzech dni od zakończenia rozdania
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania
7.  Żeby wziąć udział w rozdaniu, należy posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski
8. Wysyłką nagród zajmuje się właścicielka bloga
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. Jesli nie otrzymam odpowiedzi do tygodnia po ogłoszeniu wyników, losowanie zostanie powtórzone
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn.zm)


Powodzenia <3
Zaczytanego!
Charlotte

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: katrina.swin@gmail.com
    Obserwuję jako: Katrina Swinnley
    Baner: http://drewniany-most.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź: Fantasy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: marzycielkapatt@gmail.com
    Obserwuję jako: Marzycielka Patty
    Baner:
    https://plus.google.com/u/0/104533696282434685114/posts/YW6hFxeQVAj
    Odpowiedź: książka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację drugich urodzin na blogu!
    Pozdrawiam Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Mitchelia Vitamo
    E-mail: ksiazki.mitchelii@gmail.com
    Baner: ksiazki-mitchelii.blogspot.com w zakładce konkursy
    Odpowiedź: magia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: kwilk232@interia.pl
    Obserwuję jako: Klaudia W
    Baner: http://recenzjeklaudii.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź: magiczny świat

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dwóch lat blogowania! :)
    Mój blog dziś obchodzi swój roczek! :D

    Zgłaszam się!
    Adres e-mail: krolowa.ksiazek@o2.pl
    Obserwuję jako: Aoi Akuma
    Baner: Kliknij tutaj!
    Odpowiedź: dzieci! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: agjuj@wp.pl
    Obserwuję jako: Aga
    Baner: http://aga-zaczytana.blogspot.com/
    Odpowiedź: dzieciństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Patka
    email: patrycja.kuchta.uk@gmail.com
    banner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    skojarzenie: fantasmagoria (dzięki Zafonowi to moje ulubione ostatnio słowo <3 )

    Pozdrawiam i sto lat!
    Patka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dwóch lat! Życzę kolejnych i kolejnych i samych sukcesów :)

    Zgłaszam się!
    Adres e-mail: goschebooks@gmail.com
    Obserwuję jako: Gosche
    Baner: https://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)
    Odpowiedź: nieskończoność

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    Obserwuję jako: Klaudia M
    Baner: https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/PaDeRZ5mPW3
    Odpowiedź: magia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Adres e-mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako: Czytelnia Dominiki
    Baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Odpowiedź: Andersen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam, nie doczytałam do kiedy są zgłoszenia :) Powodzenia dla uczestników!

      Usuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!