24 maja 2015

BOOKATHON - "Maybe Someday" Colleen Hoover

Witajcie!
W piątek ruszył pierwszy polski Bookathon! <3


Co to dokładnie jest?
Link do akcji na Facebooku = Bookathon = Maybe Someday
To jakby wirtualny klub książki. Akcja podzielona jest na cztery etapy, z czego dzisiaj zakończył się pierwszy, a do swoich refleksji i dyskusji zaprasza  Martha z bloga Secret Books ( link poniżej)
Tematem Boohathonu jest najnowsza powieść Colleen Hoover czyli "Maybe Someday"
Bierzecie udział? Nie? Do roboty i nadrabiajcie, bo już we wtorek Abi z bloga Wyznania Książkoholiczki ( link poniżej) zaprosi nas do dyskusji na temat rozdziałów 8-17 <3

Ja za chwilę biorę się za te rozdziały i już nie mogę się doczekać <3
A o czym opowiada "Maybe Someday"?
On jest muzykiem. Ona pisze teksty. On codziennie gra na balkonie. Ona codziennie wychodzi na swój i słucha jego muzyki.
Kiedy rozum mówi może kiedyś, a serce krzyczy teraz!

Jestem pod wielkim wrażeniem. Emocje we mnie buzują i chcę więcej!
Po nieudanej lekturze "Hopeless", nie miałam wielkich oczekiwań. A dostałam dużo, i coś czuję, że na końcu będę potrzebowałą ciężarówki chusteczek!
Co myślicie o sekrecie Ridge'a? Polubiliście jego postać? A Sydney?
Dajcie znać w komenatrzu i wyczekujcie kolejnych filmików z dyskusjami <3

Uwaga= filmiki i dyskusje zawierać będą spoilery do książki "Maybe Someday", więc jeśli nie chcesz sobie zaspoilerować jak najszybciej chwytaj za książkę i czyyytaj <3

Link do kanału Marthy : Martha Oakiss
Link do kanału Abigail : Abigail

Pozdrawiam <3

Charlotte Andell


2 komentarze:

  1. Ciekawa akcja, aczkolwiek nie wezmę w niej udziału. Po pierwsze: nie mam dostępu do tej książki. Po drugie: nie jest to raczej moja tematyka. Ale życzę powodzenia w czytaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta akcja, choc ciekawa doprowadza mnie do szału ;) Mimo wszystko cieszę się, że popularyzuje czytelnictwo i trzymam kciuki za dziewczyny, by poprowadziły to jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!