16 października 2015

2# UNBOXING - Październikowy EpikBox!


Witajcie <3 W ten piękny, piątkowy wieczór, przychodzę do was z recenzją nowego Epikbox'a <3 <3
Jeśli wciąż czekacie na swój box i nie chcecie sobie zaspoilerować jego zawartości, radzę przeczytać post kiedy już otrzymacie swoje pudełko :)
Gotowi?

Czym jest EpikBox?
"EpikBox to magiczny box subskrypcyjny dostarczany co 3 miesiące wprost pod Twoje drzwi. Każdy EpikBox będzie zawierać jedną książkową nowość z nurtu Young Adult i od 3 do 5 gadżetów, które pomogą Ci wyrazić swoją miłość do czytania."
Odkąd w moje ręce trafiło lipcowe pudełeczko  wprost nie mogłam doczekać się, kiedy dotrze do mnie druga odsłona EpikBox'a. Zastanawiałam się czy będzie lepszy czy gorszy od pierwszego i czy się nie zawiodę - na szczęście przerósł on moje oczekiwania :)

Ta super jakość zdjęcia :P

Na samej górze znalazłam dwie piękne zakładki - ich nigdy za dużo!
Następnie w moje ręce trafił wspaniały kubek z napisem "Proffesional Bookworm" oraz dołączona do niego saszetka z herbatą co będzie stanowiło idealny duet z książką.
A właśnie - dołączoną do boxa książką okazał się "Restart" autorstwa Amy Tintera ( nie wiem czy nazwisko się odmienia :P ) Jestem jej naprawdę bardzo ciekawa, bo to moje klimaty i już nie mogę doczekać się lektury *.*
Znacie cykl "Moja mała recenzja" z portalu Book Geek? Dzięki notesowi który składa się z karteczek jak na "Moją małą recenzję" sami będziemy mogli ją tworzyć zaraz po lekturze  - nie spodziewałam się takiego gadżetu i jestem nim zachwycona - na pewno pomoże mi on przy pisaniu recenzji również na blog <3
W pudełku był również kartonik z -10% rabatowym kodem  na zamówienie na stronie epikbox.pl
A czym będę tam pisać? Cudownymi ołówkami z napisem " i love books", które de facto są kolorystycznie dobrane do książki. Nie wiem czy był to celowy zabieg ale bardzo mi się podoba =D
Jako, że na portalach społecznościowych wspominałam o boxie ( dodając hasztag #epikbox) otrzymałam magnetyczną zakładkę extra <3

Kolejna zdjęcie jakże świetnej jakości... Ale to pomińmy =D

Czy jestem zadowolona z tego box'a? Oczywiście, że tak! Zarówno gadżety jak i książka są świetne i już nie mogę doczekać się kolejnej odsłony! EpikBox to jedna z najlepszych inicjatyw czytelniczych dla książkoholików w tym roku - tego jestem pewna <3 Gorąco polecam!

Moja ocena to: 5/5 ( ponieważ boxy oceniam w tej skali)

Macie swojego Epikbox'a? Macie zamiar zamówić kolejnego? Co sądzicie? 
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!
Zaczytanego!
Charlotte

37 komentarzy:

  1. Ja też już mam :) Moim ulubieńcem został kubek - po cichu trzymałam kciuki, żeby taki gadżet się pojawił :)
    Już nie mogę się doczekać, co będzie w następnym boxie. Zamówię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę kubka, jest przecudny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce będzie dostępny na EpikBox.pl i będziesz mogła go kupić :)

      Usuń
  3. Te Epikbox to fajna sprawa :D
    Zastanawiam się czy na następny raz nie kupić ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że mam swojego boxa! Mam i pierwszego i koniecznie będę musiała mieć kolejnego! To jest coś cudownego! Szczególnie gdy gatunek książek jakie się znajdują i mają znaleźć pasują mi :D
    Oraz te gadżety... już 2 kawę piję w tym kubku! ♥♥♥
    A co do książki to jestem mega zadowolona! :D Wczoraj dowiedziałam sie o tej książce. Przeczytałam opis, obejrzałam króciutki filmik i po prostu zapragnęłam jej i tu proszę, pojawiła się u mnie ♥♥♥
    Pozdrawiam ♥

    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek jest świetny <3
      Nie mogę doczekać się lektury książki :3

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł z tym Epikboxem, ale chyba niekoniecznie dla mnie. Jakoś nie jestem przekonana do losowego otrzymywania książek (skąd mam wiedzieć, czy to, co dostanę nie okaże się jakimś badziewiem?) i do ceny, która wydaje mi się za wysoka. Może czepiam się szczegółów i kwestii ekonomicznych, ale cóż, taka już jestem :) Może kiedyś skuszę się na zakup, ale myślę, że nie nastąpi to szybko.

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dostaje taką samą książkę :) A jej tematyka jest podana więc to zależy od tego, kto co lubi i czy książka w danych klimatach może przypaść mu do gustu :)
      Cóż, może w przyszłości się skusisz?

      Usuń
  6. podoba mi się idea epikboxa, mam nadzieję, że w przyszłości powstaną boxy nie tylko z książkami z nurtu Young Adult.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że epikbox pojawił się również w Polsce, bo dotąd oglądałam podobne akcje tylko na zagranicznym yt, ale z drugiej strony ten epikbox, w porównaniu do lipcowego, wypada trochę słabiej. Zazdroszczę jednak kubka, bo jak sama zawsze twierdzę, a moja mama wtedy kręci głową z politowaniem, kubków nigdy za dużo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jakoś przypadł do gustu bardziej niż lipcowy ;D
      Zgodzę się - kubków nigdy za dużo xD

      Usuń
  8. Wczoraj chciałam sprawdzić czy można jeszcze kupić epikbox na styczeń, a tu się okazało, że już wyprzedane ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie! Zawsze tak jest napisane na początku :) Trafi on do sprzedaży 6 grudnia :D

      Usuń
  9. Young adult to raczej nie mój gatunek, ale mimo to Epikbox straaaaaaasznie kusi. Gdybym tylko znalazła te pół stówki u siebie - bardzo chętnie bym go zamówiła. Może kiedyś się na coś takiego skuszę, o ile jeszcze tego typu akcje (z książkami w roli głównej, oczywiście) nadal będą organizowane. :D
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się skusisz i sama się przekonasz :D

      Usuń
  10. Podziwiałam Epikbox'a w lipcu i bardzo chciałam sobie zamówić. Niestety tak jakoś wyszło, że nie zamówiłam, a do października zupełnie o nim zapomniałam. Na szczęście Twój pot mi przypomniał i już zamawiam ten styczniowy ;)
    Buziaki, Blondie in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypomniałam Ci o boxie - mam nadzieję (na pewno!) że Ci się spodoba <3

      Usuń
  11. Ja muszę zamówić epikboxa w styczniu ^^

    Pozdrawiam i zachęcam do udziału w konkursie o "Aplikację" :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zamów! Ja również nie mogę doczekać się styczniowego boxa :3

      Usuń
  12. Świetne gadżety, o książce nie słyszałam. Epikbox to super pomysł, aczkolwiek póki co przeszła mi na niego chęć. Może w bliższej lub dalszej przyszłości powróci, ale na razie daję sobie spokój. Swoją drogą, świetny ten kubek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek jest super =D Z tego co słyszałam,będzie dostępny na stronie epikbox.pl :)
      O książce też za wiele nie słyszałam ale nie mogę się jej doczekać :3

      Usuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam epikboxa. W wakacje żałowałam, że go nie kupiłam, bo bardzo podobała mi się jego zawartość, ale cieszę się, że nie zamówiłam tego październikowego, bo bardzo bym się zawiodła. Kubek i herbata spoko, ale reszta to trochę za mało na to 50zł, które kosztuje epikbox. Niestety:( Ale inicjatywa bardzo mi się podoba, i być może skuszę się na styczniowego:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inicjatywa jest świetna :)
      W boxach liczba gadżetów to od 3-5. W ostatnim było ich 5, w tym 3 więc to chyba dlatego. Mam jednak nadzieję, że kolejny przebije poprzednie dwa <3

      Usuń
  14. Czytam kolejny post o epikboxie i mam coraz większą ochotę sobie go zamówić. Kubek jest genialny! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O ile kubek i książka są genialne, tak reszta gadżetów mnie nie przekonuje. Nie zamawiałam jeszcze ani razu Epikboxa, ale może kiedyś się skuszę ^^ Jestem ciekawa książki, oglądałam zwiastun, czytałam opis i czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o książkę, po lekturze planuję jej recenzję :)

      Usuń
  16. Oprócz kubka raczej nie byłabym zadowolona z tego epikboxa, więc cieszę się, że go nie zamówiłam ;)

    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Jeśli masz wolną chwilę wpadnij na mojego bloga, którego prowadzę z przyjaciółką i zostaw po sobie ślad, byłoby nam bardzo miło :) http://czytajacechochliki.blogspot.com/ ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. There's SHOCKING news in the sports betting industry.

    It's been said that every bettor needs to see this,

    Watch this now or stop placing bets on sports...

    Sports Cash System - Robotic Sports Betting Software

    OdpowiedzUsuń

Drogi miłośniku książek!

Witam Cię na moim blogu :)
Skoro już tu jesteś - zaznacz swoją obecność komentarzem - może masz inne zdanie na temat recenzowanej przeze mnie książki, bądź po prostu chcesz się wypowiedzieć na dany temat, lub o coś zapytać?
Śmiało - nie gryzę ;)