16 kwietnia 2016

Wyniki urodzinowego rozdania!


Cześć! Zapraszam na rozwiązanie urodzinowego rozdania :)


Po pierwsze - bardzo dziękuję za tak ogromne zainteresowanie! Nie sądziłam, że aż tyle osób zgłosi się do rozdania i muszę przyznać, że zajęło mi trochę czasu zanim wszystko "ogarnęłam", ale teraz nareszcie mogę wylosować zwycięzców :)

W losowaniu do "Restarta" zgłosiło się 18 osób. Każdy dostał numer, zależny od kolejności zgłoszeń. 

1. Alek
2. Julia K
3. Gab riela
4. Proffessional Bookworms
5. recenzje ami.
6. need2read
7. Iza Batraniec
8. Elena Silver
9. Nadia
10. Agnes C
11. Paulina R
12. Natalia Łucja
13. Klaudia Malik
14. I lovebooks
15. Kamila Marta
16. Sylwia Jamrozik
17. Mylene 17
18. Anka

A teraz zwycięzca którym zostaje... Julia K, gratulacje! 


W losowaniu do "Oddam Ci Słońce" zgłosiły się 34 osoby:
1. Magia Słowa
2. Marzycielka Patty
3. Klaudia M
4. Katarzyna Jankowicz
5. Mirya 91
6. Nikola Rzepecka
7. Finn ohyeah
8. Małgorzata Jabłońska
9. Pami1807
10. Amanda
11. Kasia Płaza
12. SecondLife-Books
13. Klaudia Stępień
14. sylwia s
15. Abbadona Szeolska
16. Claudie Juliet
17. bookworm
18. Klaudia W
19. Ayumi O
20. Aoi Akuma
21. Insane Sanity
22. Gosche
23. Olanto Magic
24. Kinga
25. Dakota
26. dorota wysocka
27. Ja 
28. Meilisa Anonim
29.  Susan Kelley
30. Karolina Klekowska
31. Beata Kandzia
32. Anais Caliraviel
33. Nie Poczytalna
34. Wiktoria Guziewicz

A zwycięzcą zostaje...Wiktoria Guziewicz, gratulacje!


Wiadomości w związku z wygraną już wysyłam i jeszcze raz gratuluję ;)
Niedługo szykuję kolejne konkursy - więc głowa do góry ;)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział <3
Zaczytanego!
Charlotte

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog znajduje się pod nowym adresem i prosiłabym cię o zaktualizowanie u mnie w obserwatorach, byś mogła trafić na mój blog (najpierw usuń z obserwowanych, później dodaj ponownie).
    Z góry dziękuję za wyrozumiałość i przepraszam za zbędny spam. :)
    http://lost-in-my-books.blogspot.com

    PS. Gratuluję zwycięzcy. :D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!