7 września 2016

Stosik wakacyjny

Cześć!
Tak jak zapowiadałam, zapraszam na łączony stosik z czerwca, lipca i sierpnia <3


Po poukładaniu wszystkich książek byłam naprawdę w szoku - nie spodziewałam się, że przybyło do mnie aż tak wiele cudowności - ale jak to mówią, książek nigdy za wiele =D


Od góry:
"The Little Prince" zakup własny
"Ponad wszystko"od księgarni internetowej Tania Książka
"Królowa Cieni" egzemplarz od GW Foksal
"Nawet o tym nie myśl" egzemplarz od wydawnictwa Feeria Young
"Fobos" finalny egzemplarz od wydawnictwa Otwarte
"Naznaczeni" od księgarni internetowej Tania Książka
"Co, jeśli" zakup własny
"Heaven. Miasto elfów" egzemplarz od wydawnictwa Muza
"Moje życie obok" od księgarni internetowej Tania Książka
"Mango, nie mów nikomu" od księgarni internetowej Pan Tomasz
"Jedyny pirat na imprezie" prezent urodzinowy
"Teraz albo nigdy" od wydawnictwa HarperCollins Polska
"Chłopak na zastępstwo" egzemplarz od wydawnictwa Feeria Young
"Strażniczka książek" finalny egzemplarz od wydawnictwa Prószyński i Sk-a
"Berło Serapisa" od księgarni internetowej Tania Książka
"Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu" od wydawnictwa SQN
"Zanim się pojawiłeś" prezent urodzinowy
"Silver. Pierwsza księga snów" od wydawnictwa Media Rodzina
"Gregor i tajemne znaki" od wydawnictwa IUVI
"Tancerze burzy" prezent urodzinowy od Abi, z bloga Wyznania Książkoholiczki
"Wyścig" od sklepu internetowego Empik
"Zodiak" omyłkowo wysłany przez Empik
"Krzyżacy 1&2" - prezent od babci
"Tytany" od wydawnictwa IUVI
"Ból za ból" od wydawnictwa Feeria Young
"Merrick" podrzucona do pokoju przez siostrę, bo może mi się spodobać =D
"Słodka zemsta" egzemplarz finalny od wydawnictwa Otwarte
"Aż po grób" j.w
"Beautiful Redemption" zakup własny - finał serii "Piękne istoty"
"Cień i kość" od wydawnictwa Papierowy Księżyc

Czy jest coś z tego stosu, co chętnie byście przeczytali?
Jakie książki do Was przywędrowały w te miesiące?
Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach <3
Zaczytanego <3
Charlotte



9 komentarzy:

  1. Ból za ból, Chłopak na zastępstwo, Silver, Co jeśli, Teraz albo nigdy, - przeczytałabym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jaką minę zrobiłam widząc tak wiele książek! Byś się chociaż jakoś podzieliła! ;c
    Bardzo ciekawią mnie książki tj. "Strażniczka książek" oraz "Tancerze burzy". Mam wielką nadzieję, że niedługo będę mieć okazję po nie sięgnąć :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/09/szeptem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... oniemiałam ;) Tyle piękności! "Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu" oraz "Strażniczkę książek" chętnie bym Ci podebrała :D
    Przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa! Wszystko chętnie bym przeczytała :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wielki stosik! :D Zazdroszczę "Mojego życia obok" i "Silvera", bo bardzo chciałabym przeczytać te książki, za to mam "Ponad wszystko", "Chłopak na zastępstwo", "Nawet o tym nie myśl", "Fobos", "Zanim się pojawiłeś" i "Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu". Jak na razie przeczytałam wszystkie, oprócz "Ponad wszystko" i z każdej lektury jestem zadowolona. :D
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ogromny stosik! Ja sama na wakacjach bardzo się ograniczałam z kupowaniem książek, bo wiedziałam, że we wrześniu przyjdzie mi widać mnóstwo kasy na nowości, ale chętnie podebrałabym ci "Berło Serapisa" oraz "Cień i kość". "Wyścig" czytałam i był niezwykle słaby, po "Fobosie" spodziewałam się czegoś zdecydowanie wszystkiego, a "Chłopak na zastępstwo" był idealny na wakacyjne lenistwo.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuużo książek i duuużo przyjemości z czytania :D "Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu" kusi mnie bardzo :)
    Pozdrawiam,
    Uwielbiam litery

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ogromny stosik! Jest czego zazdrościć :D
    Z tych tytułów czytałam tylko "Zanim się pojawiłeś" - cudowna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ogromny stos! Wow, zazdroszczę. :) Zainteresowały mnie "Cień i kość", "Heaven. miasto elfów" oraz "Ból za ból" - czekam na jakieś recenzje tych ksiązek!

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!