27 lipca 2015

The Name Book Tag














Witajcie! Dzisiaj przychodzę do was z książkowym tagiem, do którego nominowała mnie Iza z bloga Isabel czyta <3
Jest to The Name of Book Tag, co oznacza, że do każdej litery mojego imienia będę musiała dopasować książkę. Szykuje się świetna zabawa więc zapraszam :)

Na blogu jestem Charlotte, jednak moje prawdziwe imię to Karolina. Zaczynajmy ^.~
K- "Korona w Mroku" autorstwa wspaniałej Sary J.Maas. Kocham tę serię i nie mogę się już doczekać premiery kolejnego tomu! Recenzja ---> KLIK

A - " Akademia Wampirów" Richelle Mead. Naprawdę bardzo lubię powieści Mead, a moje serce podbiła dbałością o szczegóły i kreacją bohaterów <3 Recenzja ---> KLIK

R - "Rywalki" autorstwa Kiery Cass bardzo mi się podobały. Te suknie, pałac, rywalizacja o księcia.. Rozmarzyłam się <3 Recenzja ---> KLIK

O - "Obsydian" J.L. Armentrout. Kosmici, romans, tajne organizacje i sekrety - to książka dla mnie! No i oczywiście cudowny Daemon Black *.*  Recenzja ---> KLIK

L - "Lek na śmierć" autorstwa James'a Dashner'a. Recenzowałam kiedyś na blogu całą trylogię- dopiero wtedy zaczynałam z blogowaniem. Zakończenie tego tomu mi się nie spodobało nie mówiąc już o pewnej bardzo irytującej postaci... Recenzja ( jak teraz ją czytam to mam ochotę się zapaść po ziemię...)
---> KLIK

I - "Igrzyska Śmierci". Kocham książki Collins. To chyba jedyna trylogia która tak wpłynęła na moje życie. Roztrzaskała moje serce, ale i tak ją kocham. *Nie płacz, nie płacz,nie płacz, wstrzymaj emocje* Nie mogę doczekać się kiedy zobaczę ekranizację ostatniej części tej trylogii. Trylogii złożonej z samych perełek <3

N - "Następczyni" Kiera Cass. Według mnie zdecydowanie nagorszy tom tej serii. Zostawię to bez komentarza. Będe na to pluła kiedy przyjdzie czas na recenzję.

A - "Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata" Susan Ee. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą trylogią ( niedługo premiera ostatniej części) ale jak widzę po pozytwynych recenzjach, muszę to nadrobić! Apokaliptyczna wizja świata, w którym anioły chcą pozbyć się ludzkiej rasy.. Hmmm. Kupuję to! =D

I to by było na tyle! Koniecznie dajcie znać, czy tag wam się podobał. A kogo ja nominuję?
1. Olgę z Wielkiego Buka
2. Emilię z Przeczytaj, zakochaj się...
3. Dominikę z Recenzje Ami

Zaczytanego <3
Charlotte :)

15 komentarzy:

  1. Lubię Akademię wampirów oraz igrzyska śmierci :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten tag! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do LBA, mam nadzieję, że odpowiesz na pytania:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG :) Może go ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mogę się doczekać trzeciej części Szklanego tronu :* :*
    Pozdrawiam http://dobraksiazka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny TAG! Igrzyska smierci to jest to! :)

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
  7. przypominam o nominacji do LBA :) Czekam na odpowiedzi :)
    http://kitty--candy.blogspot.com/2015/07/lba-oraz-pierwsza-recenzja-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku

Jeśli masz inne zdanie na temat, o którym piszę lub po prostu chcesz podyskutować, zostaw komentarz - będzie mi miło!